.

.

New
ערכת קישוטים לקישוטים לבית של הצבא האמריקני של Havercamp! כולל 1 באנר בברכה בברכה, 2 Mylar & 6 Balloons ברוך הבא בבלונים ו -2 בלוני Mylar של צבא ארהב.

ערכת קישוטים לקישוטים לבית של הצבא האמריקני של Havercamp! כולל 1 באנר בברכה בברכה, 2 Mylar & 6 Balloons ברוך הבא בבלונים ו -2 בלוני Mylar של צבא ארהב.

ILS 25.99

של הסחורה
במלאי

שני מיתרים לאבטחת כל קצה כלולים 6 בלונים גדולים לבנים וכחולים גדולים - חבילה 6 (2 לבנים, 2 כחולים ו -2 אדומים) של בלוני לטקס גדולים ומודפסים! ההדפס נמצא משני צידי כל בלון בצבע מנוגד, ואומר "ברוך הבא הביתה" מוקף בכוכבים. 2 ברוך הבא בלוני Mylar פטריוטיים בברכה - CAMO צבאי הוא הרקע, עם "ברוך הבא הביתה" באדום, לבן וכחול משני צידי כל בלון. בלונים של שני, 18 אינץ 'עגולים (נייר כסף) עם סמל הצבא האמריקני. בקרו בחנות Havercamp - כדי למצוא עוד ציוד למסיבות צבא ארה"ב וצבא CAMO! נהדר לאירועים פטריוטיים ולומדנים בבית, בכנסייה, בשכונות וכו '. שני מיתרים לאבטחת כל קצה כלולים. כרזה ביתית אחת גדולה בברכה - עם רקע צבאי CAMO, אותיות לבנות וכחולות אדומות ודגל אמריקאי מנופף באמצע, באנר נייר מלאי כבד באורך 7 מטר וחצי. 2 ברוך הבא בלוני Mylar פטריוטיים בברכה - CAMO צבאי הוא הרקע, עם "ברוך הבא הביתה" באדום, לבן וכחול משני צידי כל בלון. כל אות בגובה 7 אינץ 'ומחוברת למכתב הבא עם גלימות פליז. 6 בלונים גדולים לבנים וכחולים גדולים - חבילה 6 (2 לבנים, 2 כחולים ו -2 אדומים) של בלוני לטקס גדולים ומודפסים! ההדפס נמצא משני צידי כל בלון בצבע מנוגד, ואומר "ברוך הבא הביתה" מוקף בכוכבים. 2 בלוני צבא ארה"ב מורשים רשמית - מסמל גאווה לשמש כמלח או קצין מגויס לצבא ארה"ב !! מושלם לכל אירועי הצבא הרשמיים.

הוא גדול מהמידע

טרי

מוצרים בקטגוריה