.

.

New
Yamsen 4 pcs רטרו פיראטים שלד עיצוב ידיות מגירות עם ידיות יד סגסוגת יד סגסוגת יד סגסוגת אבץ למגירות ייחודיות לארונות שידה מטבח.

Yamsen 4 pcs רטרו פיראטים שלד עיצוב ידיות מגירות עם ידיות יד סגסוגת יד סגסוגת יד סגסוגת אבץ למגירות ייחודיות לארונות שידה מטבח.

ILS 14.99

של הסחורה
במלאי

עיצוב גולגולת פיראטים רטרו : ידיות ארון מעוצבות עם גולגולות פיראטים ניתן להשתמש בידיות אלה כדי להחליף ידיות פגומות או שאתה רוצה להתקין ידיות חדשות לקבלת אפקט דקורטיבי נחשק מאוד.9 אינץ 'ו -4 ברגים 0. תיאור המוצר גולגלות פיראטים אוחזות בידיים צבע : אריזת פח כמות : 4 ידיות, 4 ברגים 0. זה מתאים מאוד למגירות, ארונות, ארונות בגדים, שידות וארונות נעליים שניתן להתקין אותם בחדרי אמבטיה, חדרי מגורים, משרדים, חדרי לימוד וכו '. מידות : 4 ס"מ/1. מתנה אידיאלית - תוכלו לתת ידית השלד הדקורטיבית הזו כמתנה לחברים ובני משפחה. ניתן להשתמש בחומר : עשוי מחומר סגסוגת אבץ באיכות גבוהה, נוח למגע, צורה ייחודית, קורוזיה ועמידות בלאי, במשך שנים רבות. אני בטוח שהם ישמחו לקבל את המתנה ולהגביר את מערכת היחסים שלך. קל להתקנה : כל מה שאתה צריך זה מברג, אתה אפילו לא צריך שום דבר כלים, קדחו חורים במקום בו תרצו להתקין, לשחוט את הברגים דרך החלק האחורי של הלוח והברגים אותם על הידית. עיצוב גולגולת פיראטים רטרו : ידיות ארון מעוצבות עם גולגולות פיראטים.98 אינץ' צורה יצירתית, עיצוב ייחודי - ידית גולגולת וינטג 'היא מרקמת מאוד, ריהוט דקורטיבי הוא מאוד מושך עין. מגוון רחב של שימוש : ניתן להתאים את עיצוב השלד של הפיראטים לסגנונות ביתיים שונים. קל להתקנה : כל מה שאתה צריך זה מברג, אתה אפילו לא צריך שום דבר כלים, קדחו חורים במקום בו תרצו להתקין, לשחוט את הברגים דרך החלק האחורי של הלוח והברגים אותם על הידית.

הוא גדול מהמידע

טרי

מוצרים בקטגוריה